Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-21 21:24:41
As ilgai pirkdavau duona tik is Kaisiadoriu ( gal Kedainiu) ukininku, kurie
jau begale metu ja prekiauja Vilniuje Kalvariju turgavieteje ir buvau
patenkintas jos kokybe - matosi, kad kepta krosnyje, kad kepta ant
azuolo(gal ajero)lapu. Ji nebuvo pigi, bet ir nebuvo zymiai brangesne , nei
parduotuvine.Gal todel prie jos visada budavo nutyse eiles,kuriose kartais
tekdav pastovet ir po pusvalandi. O siemet pavasari atkreipiau demesi, kad
per viena pasipirkima palikau apie 20 lt tiems senukams. Kita kart
pasiteiravau po kiek gi pas juos duona pasidare.Ir kai pasake, kad duona jau
kainuoja 8 lt/kg, padejau kryziu ant sito tasko. Retai dabar kada be uzsuku
I ta rukytos mesos paviljona, kuriame prekiauja tie senukai, bet kazkuri tai
sestadieni pastebejau, kad nebebera eilutes prie ju stalo.Tai taip ir likau
nesuprates ar jie jau viska issipardave ior pagrindine zmoniu mase praejo
gerokai anksciau, ar ne tik mane atbaide ta kaina?!
Dabar perku Pasvalio , o gal Pakruojo "rugine namine duona" vazinejanciame
po Vilniu ukinku turgelyje ir moku 8 lt uz 1.5 kg kepaliuka. Duona visada
labai sviezia ir to kepaliuko uztenka savaitei visai mano 4-iu asmenu
seimai. Bet praeita savaite pardaveja uzsimine, kad kels kainas......
Paklausiau ar nemano, kad salia jos yra ir kitu kurie pardavineja duona? Tai
labai keistai mane nuzvelge, bet pastebejau ,kad ir kiti pirkejai atkreipe
demsi I sia mano replika. O salia situ pardaveju tikrai visada yra vienas
kemperiukas is kurio pardavinejama labai isvaizdziai atrodanti duonele po 6
lt/kg, kas isvertus I kita kalba gautusi uz 1.5 kg kepaliuka tie patys 9 lt.
Ir tai yra uz "ekologiska" duona su grudais, o ne uz syrpotrieba, kad ir
pati skaniausia.
Taigi , tiems kepejeliams kartais reik nusileist ant zemeles ir pasiziuret I
zmoniu perkamaja galia, o tik tada pradet kurt savo kelioniu I kanarus
planus.