Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Arj
Data: 2009-11-21 22:58:45
O tu apsidairyk aplink. Ne tu vienas sutinki moketi siek tiek daugiau.
Ale problema yra ta, kad daugybe zmoniu daigtus vertina pagal kaina
(t.y. brangesnis=geresnis), kas realybej visiskai nebutinai teisinga.

Duonos atveju paprastas galvosukis - nueik i bevarde belekurio
kaimo parduotuve ir nusipirk duonos. Jos ten bus max 3 rusiu, bet
visos jos bus neblogos. Po to nueik i maxima. Ten 50 rusiu, ir is ju didzioji
dalis net neprilygsta paprastai duonai is kaimo parduotuves, nors
dauguma brangesnes. As pats asmeniskai specialiai del duonos
vaziuoju i norfa, nors ji man ir nepakeliui, bet ten yra skanios duonos.
Kad ir ta pati joniskio "kaimiska duona". Pagal skoni ji man asmeniskai
geresne nei senuku is kalvariju turgaus.
+ Ten yra formines duonos, tokios kaip tarybiniais laikais
(nepainioti su sh aka "sumustiniu duona") . Megstu as ja :)
Ir kas man keisto - nei maximoj, nei IKI as formines nerandu, kai tuo
tarpu kiekvienoj kaimo parduotuvej tos senosnios formines duonos yra :)
Kalvariju turguj irgi nerasta - identiskos formos yra, ale pagal skoni - batonas :(