Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Arj
Data: 2009-11-21 22:38:13
cia ne jis i kanarus vaziuos, o pardavejas. O saip del kainos teisybe.
Kazkaip nelogiska uz duona, kai grudu kainos nukritusios daugiau nei per puse, moketi uz duona jau netoli eilines mesos
(aka farso) kainos - logiskai persasi isvada - arba mesa zenkliai per pigi, arba douna per brangi :)

O ir del senuku kalvariju turguj pritariu - pries pora metu
ir as is ju stabiliai pirkdavau, ale jau senai nustojau nes
nusivaziavo skoniu (butent duonos)  jie mano
nuomone gerokai anksciau - mazdaug tada kai
pradejo mesa prekiauti - duona nuo parduotuvines
(aka vilniaus duonos asortimentas) skoniu mazai skyresi
tik kad kepalas didesnis ir labiau apskrudes.
Bet rukyti gaminiai tada tikrai superiniai buvo
 - zenkliai skyresi nuo likusio turgaus,
kvepejo is tolo, kaip ir dera tikriems tikrai salto rukymo gaminiams :)

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:he9hfv$bjj$1@trimpas.omnitel.net...
klausimas y studyje. tu karta per savaite sumoki 9 ltl uz kila duonos. arba
uz pusantro. kaip nuo tu keliolikos litu permenesy nukentes tavo kelioniu y
kanarus planai? ;)