Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Arj
Data: 2009-11-21 23:34:20
nu va tame ir problema kad skirtumo baisia nera, ko pasekoje
pirkdamas brangiausia duona, negausi ne tai kad skaniausios
duonos, bet daznai apskritai skanios duonos negausi (pvz kaip kad kalvariju senuku).
O cia ir prasideda problema - ateini i maxima, matai 50 rusiu. paimsi pabandymui
vienos, uztek savaitei. Taip kaip isbandysi bent 10 rusiu, ta kuri atrode geriausia,
jau bus "suoptimizuota" pelnui - manau ne vienas pastebejo kad duonos rusis buna
skanausia ka tik atsiradusi. Kai ja pradeda zmones pirkti, ji per kelis
menesius tampa tokia pat kaip ir kitos.
Kaimo parduotuvele tokios problemos nera - savininkai iskart
pakeicia kita rusim jei zmones nebeperka.

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:he9lj6$g0t$1@trimpas.omnitel.net...
nu bet klausimas buvo apie tai ar tikrai taip baisei skirrrtumas yra pidisa
ishleist per menesi dounai ar pidisa be bishkeus? ;)