Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-25 16:41:05
Logistika paprasta.Reik tik man neuzmirst, kai vaziuosiu zvejot I Zemupi
vegeliu ir galesiu atvezt paragaut tu kopustu :)
O vaziuot planuojame arba sekancia sav. viduryje arba dar kita sav. Iki to
laiko kopustai dar labiau parugs ir tada jau turi buti tikrai liuks. As juos
ar siapoo ar kitaip imsiu, nes vaziuosime zvejot 2 ar net 3 paroms.Tai ir
valgyt reiks kazka gamint, o kopustus galima ir pasitroskint ant lauziuko ir
siap jie gerai kaip uzkanda sueis zvarbiom gruodzio naktim, besedint prie
meskeriu ant Nemuno dambu.