Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-11-21 16:07:31
Shiandien ir ash tam turgelyje duonos pirkau, puse kepalo (1kg) kainavo 6lt.
Kai zhmona gryzho, 'oho', sako, 'kaip namai rugiais prakvipo!!!'. berods
'gudeliu duona', vadinasi. Gaila, kad per velai susiruoshiau, tai naminio
sviesto jau negavau, kaip ir surio su baziliku :(. Bet bent semenu alieju
radau (0.33l/12lt). ir lashiniu kybatrishku paemiau (1kg/18lt.) - tirpsta
burnoje...