Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-07 10:04:31

"Povilas" <geras@vilkas.lt> parašė naujienų
news:he9epo$8tv$1@trimpas.omnitel.net...
> As ilgai pirkdavau duona tik is Kaisiadoriu ( gal Kedainiu) ukininku,
> kurie jau begale metu ja prekiauja Vilniuje Kalvariju turgavieteje ir
> buvau patenkintas jos kokybe .........Ir kai pasake, kad duona jau
> kainuoja 8 lt/kg, padejau kryziu ant sito tasko.

Buvau sestadieni uzsukes i rukytos mesos paviljona ir uztikau vel tuos
duonos pardavejus. Eilutes absoliuciai jokios nebuvo, o duonyte jau
tekainuoja 5 lt/kg. Gal rinka padejo zmonems susiorientuot, kad 8 lt/kg yra
siek tiek per daug, kai prie pat to paaviljono pardavinejama Lazdiju
kepyklos duona ir nemaciau ten ne vienos brangesnes kaip 3 lt/kg.