Tema: Re: Nauja duona ukininku turguje Kaune
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-23 15:05:57
Tai is sito Tavo pasisakymo galima daryt prielaida, kad ta duona - musu
maisto paveldo pasididziavima,kuria dabar perki yra verta tiek kiek uz ja
praso ir rekomenduoji paragaut? As dar pavasari maciau jos pirkt ir Vilniuje
pseudo ukininku turgelyje Savanoriu prospekte ir tuomet ja esu pirkes. Bet
turiu pasakyt, kad tame pat turgelyje radau sau labiau priimtio skonio
duona, todel sitos veiau jau nebepirkau.
Matomai reiks pabandyt dar syk jos nusipirkti.