Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-12 10:39:42
Ahoj,
Žmonos telefone veikia tik loudspeaker'is. Nėra labai patogu :)

Kiek didesnėje įmonėje - yra krūvos tvarkų, polisių ir varžtelių. Tad tie
nestandartiniai pirkimai šiek tiek komplikuoti :)

Na bet mintis aiški.

"Rimas"  wrote in message news:jem38l$437$1@trimpas.omnitel.net...

12.01.2012 9:06, bat0nas rašė:
> Tai normaliai normaliai išvartei.
> Blogumas tik tame, kad mano tel. - darbinis. Tad scenarijus, kad imu
> kažką laikinai - netinka. Reikia imti kažką, kas tarnaus ilgai (iki
> 3metų).

O tai kokios problemos su faktūra nusipirkt kokį gaiduką? Ir paskui
normalų? Pofig tas nusidėvėjimas, numesi į stalčių tą pigieną ir tegul
guli kol tie 3 metai sueis.

O gal ne pats valdžia esi ir nelabai taip gaunasi?

P.S. gali ir su žmonos sulūžusiu pavaikščiot, kol svajonės atkeliaus :)