Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: bleketas@work
Data: 2012-01-09 17:36:49
man ir idomu butu pamayti, bet kadangi juostinukas nemato tai nzn kas ten
gavosi. berods buvo nikon f65.

padugnei -> apie fotkinima tiek su juosta tiek ne man galit nepasakoti :)
zinau pakankamai.

ten buvo tiesiog situacijos nusvietimui, kad kartais kelionese nutinka
visko, net turint gerus fotikus ir pan.