Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: Rimas
Data: 2012-01-09 15:00:46
Na aš neįsipaišau niekaip į kraštutinumų rėmus. Neklausau aš patefonų su
platininėm adatom, neturiu kolonėlių kurios stovi  ant granito plokščių,
neturiu jokio super duper hi - chui - fi hardwaro ir pan. Bet visgi jei
nori turėt gražius prisiminimus, mano nuomone telefono fotoaparato
kokybės neužtenka. Kaip pats sakei, geriau negu nieko. Bet jei turi
galimybę...?