Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: Arj
Data: 2012-01-09 13:06:44
arba normalaus telefono neturejai arba blogam sokejui ir kojos maiso.
va, buvau isvaziaves, fotkinau su SE Neo V ir kazkokia nesenai pirkta kodako muiline. Tai grubiai
kur fotografuota diena, su uztektinai sviesos - ant kompo ekrano neatskirsi kur su kuo fotografuota.
Ten kur vakare - atskirti galima nesunkiai. Isvadas kurias padariau - nahui as ta muiline isvis
emiau. Aisku galejau imti ir dslr - kaip tik turiu, su pilna ekipiruote, tik pagalvojau "ai, varau
ne atostogauti, nx man papildoma kuprine tampyti".

"Rimas"  parašė naujienų news:jebv1s$h2o$1@trimpas.omnitel.net...

08.01.2012 12:00, padugne rašė:
> Kodel? Jei ka tai tik mazdaug apie 2 megapukselius, nieko stebuklingo.

px tie pixeliai. Kokybėj esmė.

Aš kažkaip nenorėčiau turėt atostogų prisiminimų, filmuotų ar
fotografuotų su telefonu. Chuinia kažkokia.