Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-09 15:29:29
On Mon, 09 Jan 2012 15:10:56 +0200, amenox wrote:

> Nu bet pats puikiai supranti kad phonus daro ne tau vienam, o masei,
> pagal masės vidutinius reikalavimus. Tai nesuprantu ko tu tikiesi? Kai

Tai tipo tu esi mase, o as jau nebe mase? :)

As seip nieko nesitikiu, as tik rantinu, kad va nori duot pinigu, o ju
niekas nenori paimt. Nors mano norai visiskai nera kazkokie kosminiai.

> masei reikės phono su tavo išvardintais reikalavimais, tad toks atsiras,
> o kol kas derinkis prie visų arba kurk savo. :) Elementaru gi. Reik gi
> suprast kad phonai kepami šimtais ir tūkstančiais vienetų ir net
> smulkiausias šūdas kainuojantis pora centų išsiverčia į dideles sumas, o
> taupo daba visi ir ant bet ko.

Ir butent todel zmogai (ta mistine mase) sluote sluoja aifonus, aipadus
ir t.t., o kitajozai virkauja, kad ju niekas nemyli, nenori moket padoriu
kainu ir ji priversti gaminti vos ne sau i nuostoli.
Tada imamas kaltinti kazkoks mistinis "marketingas", kurio niekas nei
mate nei girdejo.
Juk niekas nepatikes, kad eilinis zmogas is gatves tikra metala gali
vertint labiau nei deshova dazyta plastika.

--
kthxbai.