Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-09 11:22:17
On Mon, 09 Jan 2012 08:56:07 +0200, amenox wrote:

> Tai nesuprantu kame problema? :) Nori kokybiškų nuotraukų - jusini
> normalų fotiką, daba jei kokybė nesvarbu padarai fockes su tuom
> integruotu "fotoaparatu" ir viskas. O jei nori filmuot su smartu HD
> raiška - nu tada atsiprašau. Tada ir 100 Gb vidinės per mažai bus. :)

Jokios problemos nera, as noriu telefono su kamera kurios kokybe ner
zymiai blogesne nei pas iphone4s ar tarkim bent jau SE xperia arc. Tipo
negaliu noret? Dar neisrastas kosTmosas kuri abaliams su erikais gamina
elfai?

Puikiai filmuoja, HD raiska "panaudojama", t.y. ja ijungus televizoriuje
matom zymiai geresni vaizdeli nei SD.

100gb man nereikia, pakanka 32. Is bedos kokiu 16. Va per paskutines 3
savaiciu atostogas kaip tik 8gb korteles ir pakako. Su video kuriuos prie
galo teko pradet "taupyt" kas kiek ir nemalonu.

Kam jum shura pinigai jei ...? :)

--
kthxbai.