Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: md
Data: 2012-01-10 09:30:10
On 2012.01.09 20:52, padugne wrote:

> Zhr, pvz sugalvoji paslidinet kalnuose. DSLR butu svelniai tariant
> truputi kvaila ideja, o telefona vienaip ar kitaip labai rekomenduojama
> turet su savim. Tai sakai blogai jei norisi, kad tas telefonas turetu
> gera kamera? Ne seip kokia kosmine, o tokia kokias siais laikais gamina
> desimtimis milionu ir deda tarkim i koki iphone ar SE Arc.

nu man tai kazkaip atostogos su rimtu fotkinimu nesusiderina... tada
reikia keliauti vienam, o pastaruosius 10 metu kazkaip nesigauna vienam
istrukti. Todel visur i keliones imu Canon IXUS muilinuke su berods 4 ar
5 Mpix ir praktiskai visos nuotraukos gaunasi, ismetamu nuotrauku kiekis
--->0.

Jeigu mobilke fotkintu bent panasiai kokybiskai, greitai ir patogiai tai
galima butu atsisakyti ixuso. Bet visvien netikiu, kad mobilus butu toks
patogus, atsparus smeliui ir sniegui, turetu viewfinderi ir t.t. Kitas
momentas, kad tam tikrose kelionese mobilus buna svarbus ir tiesiog
nesinori be reikalo sodinti baterijos.