Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-09 19:13:05
On Mon, 09 Jan 2012 18:54:03 +0200, amenox wrote:

> Yra elementarūs poreikiai ir rinkos tendencijos, tu taikai (ir spėju
> visuomet taikysi) į kokius metus į priekį. Visi gamintojai kiek yra ant
> svieto elementaru nespės pagal tave, pagal kitus spėja, kaip nekeista.
> :)

Tai kad visai netaikau metus i prieki, visos man reikalingos fycios jau
senai yra rinkoje ir ne pas viena gamintoja. Bet gamintojai kazkaip
juokingai jei gerai padaro A tai butinai susishika ant B, nors lyg ir
jokiu problemu nera.

Va kad ir minetas SE del kurio pradejau sita tryda: kokio velnio jie
ismete SD slota? Cia tipo siais laikais problema toks slotas uz 5ct,
neissprendziama technine problema?

> Sutinku. Jau minėjau, gali turėdamas pinigų važinėt vietoje zapo su
> ferariu ar bentliu, bet kaip suprantu ir tie tavęs netenkina. Na tada
> reikia turėti truputį daugiau pinigų kad nusipirkt daiktą kuris
> tenkintų, taip kiek žinau visi pasaulyje daro. :)

Man nereikia nei bentlio nei ferario, uztektu padoriaus golfo. Bet beda
tame, kad rinkoje liko vien huyndajai, kia, daewoo ir jongling su
dongfeng.
Kur ir salone naturalaus plastiko medis ir jauno dermantino oda, zodziu
"visi navarotai". Bet kad kazkaip nedziugina, bent jau man geriau jau
plastikas ir skuduras, bet kokybiski. Ir kad vaziuotu ne kaip vezimas.

--
kthxbai.