Tema: Re: ATSARGIAI KB
Autorius: Rimas
Data: 2012-01-09 15:25:39
09.01.2012 15:16, padugne rašė:
> Gal ir macro, bet sitai kliuna net specialiai neieskant. Dar neskaitant
> tokiu smulkmenu kaip "nestabilios" spalvos. T.y. prisukus ryskuma ekranas
> juntamai ruzhaveja, uzlauzus - zaliuoja.
>
> Dar pridekim nestabilia kokybe, visi ekranai rodo skirtingai, kaip kad
> pvz cia (2 tokie pat telefonai is skirtingu partiju):
> http://imageshack.us/photo/my-images/204/sdc1859eq23.jpg
> Arba pvz pas dazna lenda tokie dziaugsmai (ir ne vien pas SGS2):
> http://blog.gsmarena.com/samsung-galaxy-s-ii-t989-and-skyrocket-suffering-
> from-display-issues/

> [...]

Vadinasi man su sgs+ pasisekė. Nėra nei vieno iš išvardytų tavo bugų :)
Kitas dalykas, man rodos ieškai šiknoj sliekų - ekranas toks chujovas,
kad net negali žiūrėt, o jau fotografavimas ir filmavimas su telefonu
jau labai ok :) Vaizdas ledinis ("ledinis" - tipo labai geras) jau
gaunas? Keistas tu, nu.