Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-08 13:56:32
On Sun, 08 Jan 2012 13:35:25 +0200, Rimas wrote:

> px tie pixeliai. Kokybėj esmė.

O ka kokybe? Ner ji tokia jau ir bloga, minetiem 2mpx ir be visu tu
ultrazumu jos kazualiniam naudojimui pilnai pakanka.

Didziausia visu CMOS'iniu kameru beda (itraukiant ir muilines beigi DSLR)
yra "jellyvision" aka "jello effect". Bet cia jau ne optikos problema.

> Aš kažkaip nenorėčiau turėt atostogų prisiminimų, filmuotų ar
> fotografuotų su telefonu. Chuinia kažkokia.

Geriau tokie jei isvis jokiu. Be to nera jie tokie ir "baisus", pabandyk
kada laisvalaikiu su kokiu padoriu telefonu.

Va pirmi pavyzdziai kuriuos isspjove jutubas pasakius "iphone 4s video
test":

http://www.youtube.com/watch?v=wflf9PCsVrU
http://www.youtube.com/watch?v=RsvXG6fP6-o

Kuom blogai neskaitant mineto jellycam efekto (kurio galima isvengt)?

--
kthxbai.