Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: bleketas@work
Data: 2012-01-09 15:16:56
as ir nesakau kad sedevras, bet prase parodyt nuotrauka oloje, parodziau, nu
ir ne juodas kvadratas. Ta diena i olas ilindom netiketai, dslr'o pasiemes
nebuvau, pafotkinau su draugo juostinuku, bet iki siol fotkiu nemaciau, o
pasakojant ispudzius draugams suejo ir sitos foto is uolos, niekam ten
neidomu kiek ten pikseliu ar koks sudas foto, mamuta pamate, erdves dydi
suvoke, judam toliau.