Tema: Re: ATSARGIAI KB
Autorius: padugne
Data: 2012-01-09 22:12:05
On Mon, 09 Jan 2012 21:40:57 +0200, spakainas wrote:

> "biškį" kitaip gaunasi. Jei dar spalvas ir galima pateisint telefone,
> tai elektros sąnaudų - nu niekaip, čia ženklus minusas.

Jei ziuresi filmus ar geiminsi tai bus atvirksciai. Energijos
suvartojimas bus mazesnis uz LCD, nes ten dominuoja tamsios spalvos.
Todel visokiuose ten "testuose" kur paleidzia suktis filma amoled'ai
laimi. Todel labai patogu kitokiu testu nedaryt :)

Bent jau mano atveju problema tame, kad as tu filmu praktiskai neziuriu
ir geiminu pakankamai retai, todel man is to nulis naudos. Ir toks
visiskas nefengshui, kada appsus renkiesi ne pagal tai "patinka" ar
"nepatinka", o pagal tai, yra "night mode" ar nera. Nes jei nera tai seda
akumas.

Laimei su ICS 4.0 browseryje atsirado specialus rezimas "inversija", tipo
balta backgrounda pavercia i juoda. Bet tokie priverstiniai iskrypeliski
santykiai vien del haipinamos technologijos kazkaip totaliai ne fengshui.

Ai, dar viena bent jau mane uzknisanti smulkmena: AMOLED'ai turi gana
auksta minimalu ryskuma, nes kitaip jie nelabai susitvarko su valdymu.
Tai jei kada prietemoje tenka skaityt koki ebuka (pvz lektuve) tai
truputi bado akis. Bent jau man tada maloniau pilkai svieciantis "juodas"
backgroundas.

Bet jaunimui kuriam telefonas pagrinde reikalingas tik kaip
playsteishinas ir ipod video tai amoled yra tai ko reikia.

--
kthxbai.