Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: YZF
Data: 2010-01-20 13:12:34
"Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message
news:hj6o4p$sbf$1@trimpas.omnitel.net...
> Brangius pirkinius apmoki grynais, nes jų laikyt namie neapsimoka? O ne
> papraščiau/saugiau gaut tuos pinigus per banką ir apmokėt per banką?

Ne, nes gaunu juos grynais. Man taip maloniau. Nu?

:)))

Ypač
> jei nėra reikalo kažka nuolat pirkti... O namie turėt tiek kiek reikia? nu
> nebent "smirdi" aišku, tada sunkiau...
>
> Nuolat mokėti pavedimu nereikia, bet kaip išleidi kokį 100k mašinai, tai
> nu... nežinau. Nebent čia aišku pas tave casual expenses, xui znajut :)
>
> Nu man žiauriai įdomūs motyvai/priežastys, dėl kurių stambius pirkinius
> reikėtų apmokėti būtent grynais ant stalo... Smirdi arba mažas pimpis nu
> :)

Del to kad isleisti kesha ir jeigu jau moki juomi tai moki visa suma o ne
puse ten puse ten. Bet esme buvo ne tame ar moketi pavedimu ar keshu (tokius
kvailus klausimus tik nupepe jaunoliai uzdavineja), bet apie tai kad pirkti
uz skolintas babkes tai ant ko pats nedatempi vs perki visa suma i prieki.

Dar poto gal ir maista lizingu prades tauta pirkti? irgi variantas? :)))

Labai idomu man irgi, labai idomu. Idomu.

:))))))