Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: YZF
Data: 2010-01-18 20:16:43
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:hj1tal$4ml$1@trimpas.omnitel.net...

> kad butent shitas tavo posakis buvo visishkai fanboyshkas be jokios
> empirines patirties

Ir tu imi informacija is?

Nes as tai bandziau GT5 demo ir bandziau FM3 ir maciau ant kiek vienas yra
simuliatorius o kitas yra pilka arkaduske.

O tu bandei abu? feels like fanboy ;)

> viskas labai valio, jei tu butum pabandes realiai abu ishanalizaves ju
> privalumus ir trukumus - dabar gi, tu bandei zhaist vieno ish ju
> demushke - bet _zhinai_ kad kitas yra _shudas_ nes jis yra
> konkuruojanchios firmos?:)

Jau virsui rasiau, alio, apie ka kalbam? is kur tu zinai ko as nebandziau
:))) vaziavau ta FM3, ir GT5P ir GT5Demo su oficialiai paskelbta galutine
fizikos versija.

:)))

> tai skamba kaip, "o, o mano tetis <...>!"

> jei turi omenyje kad ash neesu pamishes del krapshtymosi variklyje - taip,
> bet del mashinu shiek tiek pamishes esu, tiek, kad pirkchiau belekiek
> brangesni kibira todel, kad ji man iki shiol yra kaifas vairuot =)

Normalios masinos tu dar nenusipirkai ir turbut net nezinai kas yra kaifas
vairuoti, bet as ne apie tai. As apie carguy kuriam patinka skirtingi
dalykai masinose ir jis ta nori isbandyti ivairiose aplinkose (virtuali,
reali, vizualine, etc, etc). Jeigu toks butum, senai pas tave ir vairas ir
ps3 butu :)