Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: YZF
Data: 2010-01-19 09:51:26
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:hj3m39$vpc$1@trimpas.omnitel.net...

> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
>
> chia tokia taisykle yra aprashyta kur? O pvz, mr2, z4, m3 ar tuo pachiu
> 118 vairavimo malonumo jokio, vien vairavimo vargai? Ash ne abejoju, kad,
> kadangi tu ishbandes "ten visus porshus", tai mano ishvardintus tu ne tik
> kad ishbandes, ka jau, matyt ishrinkes po kelis kartus, o ka jau kalbet
> apie begale ratu apvazhiuotu niurnburge. Ir kaip supratau priejai prie
> ishvados, kad jokio ten vairavimo malonumo nera ir negali buti?
>
> Ash, jei jau atsirado proga, dar pono visu srychiu experto, shauniausio,
> [...]

Nesiparink, nu nupirkai brangiai golfa su bmw zenklu, nu nieko cia tokio
:))))

Tik vat nelygink 118 kibiro su z4 ar m3. Butent pastarieji dar bent kazkiek
valdosi, bet tik ne studentams skirtas 118 ;)

As tik pastebiu kad tave ta fan'u aura yra apemusi, vaziuoji su masina nieko
bendro neturincia su kokiu nors m3, bet jautiesi lyg toki vairuotum nes "cia
irgi bmw" ;) Ir taip, as bandziau kruva kibiru iskaitant ir ivairius bemsus
:)))