Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-18 14:18:50
"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hj1hv3$ele$1@trimpas.omnitel.net...
> Ta prasme uz xoboxa sumoje jau suplojai kokia 1400Lt?

niekaip nesuprantu kakaip skaichiuoju. Uzh shita xboxa ash suplojau tiek kiek parashiau. Jei skaichiuot uzh abu xboxus - tai ash suplojau jau daugiau nei 1.4, nes pirmas savo laiku man rods ar ne 1.5k kainavo.

> Tai galetum PS3 paimti ir rami galva :)

galvojau, bet nusprendzhiau vel imt boxa - del project natal ir visgi nulauzhimo... nu neleischiau ash sau tiek geimu, kiek ash ju perzhaidzhiu ant nulauzhto boxo jei reiktu moket uzh kiekviena po 250 (kadangi ash nekantrus, laukt metus, kitus, kad pazhaist naujausia zhaidima - nesugebechiau:).