Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: YZF
Data: 2010-01-18 20:37:29
"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message
news:hj28ui$lgh$1@trimpas.omnitel.net...

> well that's new! ir nuo xboxo neishbere?:)

Man dzin kokia platforma, man idomu galutinis produktas ekrane. Realybe yra
tokia kokia yra, jeigu xboxas butu rimta simuliatoriu platforma, as ji
buciau nusipirkes anksciau negu tu, bet taip nera ir tiek. Todel perku tai,
kas ta dalyka gali man pasiulyti. PC, PS3 ar pan.

> na, ash mieliau vazhineju realiame pasaulyje, o ne virtuliame, man tai
> maloniau ;)

as apie realu irgi kalbu. Beabejo :)

Ir realiame pasaulyje tikras carguy niekada nepirktu tokios masinos kuria tu
nusipirkai. Tai tiesiog prastas kainos ir kokybes (bendraja prasme)
santykis. Bet cia jau offtopic