Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-18 17:04:53
> Idomiausia tai, jog ka parasiau, yra teisybe (kad ir kaip kitiems tuom
> nesinorisi patiketi )

kad butent shitas tavo posakis buvo visishkai fanboyshkas be jokios empirines patirties

viskas labai valio, jei tu butum pabandes realiai abu ishanalizaves ju privalumus ir trukumus - dabar gi, tu bandei zhaist vieno ish ju demushke - bet _zhinai_ kad kitas yra _shudas_ nes jis yra konkuruojanchios firmos?:)

tai skamba kaip, "o, o mano tetis <...>!"

> P.S. Bet tu neesi carguy tai tau nera didelio praradimo :)

jei turi omenyje kad ash neesu pamishes del krapshtymosi variklyje - taip, bet del mashinu shiek tiek pamishes esu, tiek, kad pirkchiau belekiek brangesni kibira todel, kad ji man iki shiol yra kaifas vairuot =)