Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: Martozo
Data: 2010-01-19 16:38:57
>"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hj4f72$au7$1@trimpas.omnitel.net...
> Nei kiek, nes pakabai nieko neatsitinka (su salyga kad saugos zona -
> asfaltas arba nedidelis kiekis kietesnio zvyro ar pan.)

Na aš trasų atmintinai nemoku, tai tu man pasakyk: kiek procentaliai (skaičiuojant per populiariausių trasų posūkius) yra tokių vietų, kur gali minti ant dugno ir yra saugos zonos ir ne bet kokios, o asfalto ar kieto žvyro dangos (ir ne banguoto o lygaus) ir ne bet kokio ilgio, o tokio kad ant jų visiškai sustabdytum (skirtų ne smūgiui į aptvarus sušvelninti) lekiant ant dugno? :)