Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-19 09:13:45
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:hj2fhc$vtc$1@trimpas.omnitel.net...
> vairavimo malonumas prasideda nuo vidurines klases :) isvertus i
> suprantamesne kalba, nuo penktos serijos.

chia tokia taisykle yra aprashyta kur? O pvz, mr2, z4, m3 ar tuo pachiu 118 vairavimo malonumo jokio, vien vairavimo vargai? Ash ne abejoju, kad, kadangi tu ishbandes "ten visus porshus", tai mano ishvardintus tu ne tik kad ishbandes, ka jau, matyt ishrinkes po kelis kartus, o ka jau kalbet apie begale ratu apvazhiuotu niurnburge. Ir kaip supratau priejai prie ishvados, kad jokio ten vairavimo malonumo nera ir negali buti?

Ash, jei jau atsirado proga, dar pono visu srychiu experto, shauniausio, nuostabiausio ir kitokio iausio dar norechiau paklausti apie:
-Naujojo zhalgirio stratego zingsnius
-Shumacherio atejimo i McLarena peripetijas
-Humanitarines pagalbos dalybos peripetijas bei silpnasias amerikonu valdomo oro uosto vietas Haityje
-Krizes iveikimo galimybes
-Globalinio atshilimo problemas, ir konkrechiai, kas ne taip buvo padaryta Kopenhagoje
-Grafeno nanovamzdeliu pritaikyma puslaidininkiu fizikoje, bei kitas perspektyvas

dekui!