Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-18 14:53:23

> Ai nu tada 2000Lt.
>
> Ir cia dar nepabaiga, dar poto gal viena paimsi? :)

kolkas planuose tik project natal - ant shiu kaledu turetu pasirodyt, ir jei propoganda skelbia tiesa - turetu kainuot ne daugiau kaip 100$ (nors abejoju)...

> Tai gal reik maziau losti geimu? Kaip sakant nuo quantity pereiti ant
> quality? :) As pvs paskutinius tris-keturis metus losiu tik du geimus (pries
> puse metu prisijunge dar vienas tai viso dabar trys). Visi online. Ir
> smagumelis, nieko daugiau nereikia :) Vistiek visi geimu stiliai jau senai
> pereiti ir isaiskinti, ka nauja sukuria tai tas pats per ta pati

manes nezhavi online geiminimas (ishskyrus mmorpg) - matyt todel, kad ash esu beveik visishakai nekompetetyvus - t.y. neturiu kazhkokio propelerio shiknoj, kad laimet priesh kazhka, ko ash visai nepazhystu. Ir shiaip, uzhsikabint galima ant reising geimu (netraukia), visokiu team shooteriu - netraukia, arba mmorpg - traukia, bet laukiu kolkas tik dvieju:)... o man geimimas yra labai smagus proto atpalaidavimas. Pereini, atklausai ka kurejai norejo pasakyt - apturi grazhiu emociju - valio - sekantis:) todel singlus suku viena po kito:)