Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: YZF
Data: 2010-01-19 16:43:00
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:hj4g61$cjv$1@trimpas.omnitel.net...

> Na aš trasų atmintinai nemoku, tai tu man pasakyk: kiek procentaliai
> (skaičiuojant per populiariausių trasų posūkius) yra tokių vietų, kur gali
> minti ant dugno ir yra saugos zonos ir ne bet kokios, o asfalto ar kieto
> žvyro dangos (ir ne banguoto o lygaus) ir ne bet kokio ilgio, o tokio kad
> ant jų visiškai sustabdytum (skirtų ne smūgiui į aptvarus sušvelninti)
> lekiant ant dugno? :)

Pilna pasaulyje ir kuo toliau tuo daugiau. Dabar praktiskai visos F1 trasos
(na didzioji dauguma) ta turi.

Ir o bet taciau tokiose saugos zonose ne "visiskai sustoti iki nulio"
reikia, bet tiesiog isvaziuoji didesniu lanku ir poto vel gryzti i trasa. Tu
juk nekalbi kaip arkade noob reiseris kuris net nestabdes bandytu atlekti i
saugos zona?? :)))

Stabdai kaip visada, tik jeigu per placiai isvaziuoji ir net neitelpti i
trasa, tai graziai - placiai isvaziuoji i saugos zona ir viskas. Sitoje fuji
trasoje irgi dabar geros saugos zonos padarytos.

Na bet kaip matau cia eilini syki dabar vyksta "as nieko nezinau bet klausiu
bandydamas prisipisti" stiliukas, tai jau kaip ir nebeidomu gal? :) Siulau
dalinai i tema paskaityti apie sita zmogu:

http://www.gtplanet.net/tag/lucas-ordonez/

Bus geriau negu bet kokie diskovery animal channel testai ;)