Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: YZF
Data: 2010-01-19 10:21:08
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:hj3poh$655$1@trimpas.omnitel.net...

> oj gerbiamasis, ash i ta katila ir mr2 yrashes buvau - tai nereishkia, kad
> ash ka nors lyginu - tamsta sakei, cituoju
> "vairavimo malonumas prasideda nuo vidurines klases :) isvertus i
> suprantamesne kalba, nuo penktos serijos." - taigi ash norejau pasiklaust,
> ar visos kitos klases neturi to yzf aprobuoto vairavimo malonumo

As turejau omeny sedanus. Visokie i sportiskuma nukreipti Z3M ar M3 ar Z4
dar maloniau ir smagiau vaziuoja. eh.

> o shita, jei ne paslaptis, kaip ir kur iskaitei? nes ash man rods ji
> atskyriau, sakydamas "O pvz, mr2, z4, m3 ar tuo pachiu 118<...>"

"tuo pachiu" ? kuo tuo paciu? Nieko tokio pacio ten nera :)))

- ash aishku suprantu, kad pakankamai respekto ir yzf browny pointu mana
kibiras neduos, bet ne del to ash ji ir pirkau. O beja, mes taipir
neishsiaishkinom ka pats vairuoji, kaip gausus _car_ guy'us?

Visokias masinas, vienos konkrecios nera. Pradedant nuo dyzeliniu sedanu ir
baigiant benzininiais dzipais.

> ir kaip, jauchiasi skirtumas vairuojant z4, m3, m5 spaudzhiant logitecho
> pedalus?

Neprimesk geimu, as kalbu apie tikrove.