Tema: Re: Xboxas atvazhiavo:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-19 10:16:17
> Tik vat nelygink 118 kibiro su z4 ar m3. Butent pastarieji dar bent kazkiek
> valdosi, bet tik ne studentams skirtas 118 ;)

oj gerbiamasis, ash i ta katila ir mr2 yrashes buvau - tai nereishkia, kad ash ka nors lyginu - tamsta sakei, cituoju
"vairavimo malonumas prasideda nuo vidurines klases :) isvertus i
suprantamesne kalba, nuo penktos serijos." - taigi ash norejau pasiklaust, ar visos kitos klases neturi to yzf aprobuoto vairavimo malonumo

> As tik pastebiu kad tave ta fan'u aura yra apemusi, vaziuoji su masina nieko
> bendro neturincia su kokiu nors m3, bet jautiesi lyg toki vairuotum nes "cia
> irgi bmw" ;)

o shita, jei ne paslaptis, kaip ir kur iskaitei? nes ash man rods ji atskyriau, sakydamas "O pvz, mr2, z4, m3 ar tuo pachiu 118<...>" - ash aishku suprantu, kad pakankamai respekto ir yzf browny pointu mana kibiras neduos, bet ne del to ash ji ir pirkau. O beja, mes taipir neishsiaishkinom ka pats vairuoji, kaip gausus _car_ guy'us?

> Ir taip, as bandziau kruva kibiru iskaitant ir ivairius bemsus

ir kaip, jauchiasi skirtumas vairuojant z4, m3, m5 spaudzhiant logitecho pedalus?