Tema: Re: Offtopic
Autorius: Audrimas
Data: 2010-01-06 01:34:00
Pas mane kompas irgi senas, bet viskas veikia ok. Ta pati Crysis losiau be
jokio vargo.

Palyginimui mano kompo konfiguracija : Video korta ideta nauja mazdaug
2008.11 GF9800GTX kai visi jau pirko 260/275. Motka Asus P5K su procu iC2D
E8200 2.66Ghz atnaujinti mazdaug 2008.01, keisas su maitblokiu pirktas pries
gerus 4 metus. 4Gb ram(667).

I sita motka galeciau isideti ir naujesni rama ir proca bet kol kas to
visiskai nereikia.