Tema: Re: Offtopic
Autorius: Toxis
Data: 2010-01-04 20:59:42
:) pasakyk man, kuo second hand geimai yra kitaip negu piratavimas -
kurejas/leidejas babkiu uzh tai negauna, tik kazhkas kas nusipirko brangiai
atgauna shiek tiek pinigu + uzhsidirba dar vienas visai nieko su zhaidimais
nesusijes zhmogus, chiuvas moderuojantis tokius pardavimus (parduotuves ar
eshopo savininkas).
Taigi moralumo atzhvilgiu second hand zhaidimai = piratavimas ;)