Tema: Re: Offtopic
Autorius: bullka
Data: 2010-01-04 14:21:31
Matai.. kiek žmonių, tiek paniatkių.
Tau atrodo, kad reikia remti tada verta; pas kitą - kiti atrodymai.

Tai realiai - net nežinau, ką aš tuo norėjau pasakyti :)))

Gal tai, kad: jei per visą savo gyvenimą nusipirkai 2 geimsus ir vieną
kasetę į mašiną - tai dar nereiškia, kad Tu ne piratas. 99.9% turinio (koks
jis bebūtų) - vis tiek naudoji nelegaliai.