Tema: Re: Offtopic
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-05 13:15:11
ar tu tikrai elementariai nesupranti apie ka ash kalbu, ar rashai kad rashyt?!

"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:hhv5h2$3o8$1@trimpas.omnitel.net...
> Nelabai suprantu Tavo palyginimų.
> Gi niekas nekopijuoja PS3 geimsų. Taip pat ir paveikslų.
>
> Abiem atvejais, jei nusiperki padėvėtą daiktą (PS3 diską arba paveikslą) -
> susimoki tik prieš tai tą daiktą turėjusiam savininkui. Nei vienu nei kitu
> atveju nemoki autoriui! Tik išskirtinais atvejais kartais sumoki
> perpardavėjui (PS3 geimsų atveju www.games.es; paveikslo atveju - pvz
> aukciono organizatoriams).

Apsibrezhiam pagaliau  savokas, nes tu zhiuriu neskaitai ka ash rashau, o kazhkur uzhstrigai cikle:

-Paveikslas (materialus objektas 1 vienetas pasaulyje)
-Zhaidimas (nematerilaus dalykas - neegzistuoja shiame pasaulyje yra begaline esamu ir galimu kopiju suma skaitmeniniame pasaulyje)

Paveikslas - nutapai, parduodi. Tu neturi objekto, Pirkejas turi objekta. Pirkejas gali ji parduot, nes tu kaip autorius jau gavai uzh ji visus imanomus pinigus (kiek paprashei, tiek gavai uzh 1 ir vieninteli egzemplioriu pasaulyje).

Zhaidimas - sukuri - kopijuoji, parduodi, gauni pinigus, kopijuoji, parduodi, gauni pinigus, dar yra norinchiu - parduodi ir jiems.

perpardavinejimas - tu pasidzhiaugei paveikslu - savo nuosavybe - nebedzhiugina parduodi kitam - jokio nusikaltimo
tu pasidzhiaugi zhaidimu - kompanijos nuosavybe (ne, zhaidimas, kaip ir softas _nera_tavo_nuosavybe_ tai yra teisiu turetojo nuosavybe. Teisiu turetojas tau uzh atitinkama suma leidzhia naudotis jo nuosavybe uzh atitinkama suma (skaityk Eula's) - viskas tam kompakte yra ne tavo, o kurejo nuosavybe, kiekvienas bitas (na gal kiek per kategorishka, kai kurie bitai yra kitu kureju nuosavybes - variklis vieno kurejo, intro "grojikas" - kito kurejo, bet niekas tavo). Zhaidimo pardavimas yra "ash sukuriau tau gabala, teisiu i ji nepardaviau, bet leidau juo naudotis ir grot ji per koncertus - tu ji pagrojai, kazhka uzhsidirbai, susilauzhei koja - aj, vistiek ash dabar nekoncertuoju, todel tu pardavei, be mano zhinios, be mano sutikimo, mano gabala, kazhkam kitam naudotis - jis durnom akim sakys, bet ash juk mokejau pinigus - kam? kas sukure? ar kas gavo teise naudotis gabalu, bet kuris jam nepriklauso"..

Ash neisivaizduoju kaip dar aishkiau galima papasakot.

> Ir Tavo visi išaiškinimai, kaip gimsta softas yra ne prie ko.
> Jie nebent tinka tais atvejais, kai produktas pririšamas prie vartotojo (na
> kodas sugeneruojamas tam tikram UAB'ui).

visas softas yra leidimas tau (uzh pinigus, ar uzh dyka) naudotis softu, bet tu netampi jo savininku, ar atsisiuntes linuxo distribucija tu tampi jo savininku ir jei nori tu gali nafyk sunaikint visas imanomas linuxo kopijas pasaulyje, as tu esi savininkas ir gali daryt ka nori?

> Paveikslų ir PS3 games atveju - tai negalioja.

skaityk aukshchiau

> Ir jei tai leidžia įstatymai (įstatymai, EULA ar kt. reguliavimai) - tai
> nėra piratavimas. Jei tie reguliavimai neleidžia - reiškia yra pažeidimas
> (ir gal netgi piratavimas).

butent visi leidejai ir reke, kad padevetu zhaidimu pirkimas yra tas pats piratavimas bet europos komisija nusprende kitaip

> Kažkaip matau nesupranti, jog parduodamas daiktą - Tu jo netenki (nesvarbu
> ar skaitmeniniame ar tikrame gyvenime). Ir tai ypač galioja pvz PS63 atveju,
> kurio kopijų Tu negali padaryti (dar nėra nukrekinta). Visokių shareware ar
> MS aplikacijų atveju - be abejo galioja kitos taisyklės-  orientuotos į
> skaitmeninį pasaulį.

Esme ta, kad Kai tu piratauji, kurejas neuzhsidirba ish taves. Kai tu perki padeveta - Kurejas lygiai taip pat ish taves neuzhsidirba. Ir skirtumo ar tu pirkai ish draugo (kurejas pardave 1 kopija tavo draugui ir viskas), ar tu pirkai ish pirato (kurejas vis dar pardaves ta pachia kopija tavo draugui, tik tavo draugas neatgavo dalies pinigu, nes tu pirkai ish kitur) - kurejui yra tas pats, bendroje sumoje jis pardave 1 kopija - tavo draugui, o ne dvi kopijas tau ir tavo draugui.