Tema: Re: Offtopic
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-05 12:07:16
dar kart - nemaishyk skaitmeninio pasaulio su realiu.
Vienintelis dalykas kaip ish dalies galima butu sulygint realu pasauli su skaitmeniniu shiame tavo pavizdyje tai, ar mona lizos nuotrauka, kuria tu padarei uzhejes i luvra ir susimokejes uzh iejima (mokesti uzh kompakta) yra lygu mona lizos kainai? Arba jei tu per kalke paskui perbraizhai ta nuotrauka ir pasidarai identishka monalizos kopija pas save ant sienos, ar tu turi kazhkam moket uzh ja, kokia kaina?