Tema: Re: Offtopic
Autorius: Techno
Data: 2010-01-05 23:34:08
Tai jei Amd nuo socket A skaiciuoji, tai ir intelio pradek nuo FC-PGA skaiciuot - tai vat ir gaunam eile, FC-PGA, s478, s775  ( beje ar i bet kuria senesnes kartos s775 MB eis ikist 45nm proca ?). Uztektinai. Priedo visokios bliadstvos su skirtingais voltazais ir t.t.
Priedo - i AM3 (pries metus nupirkta) gali susikist pradedant Sempron, baigiant Phenom II - viskas lenda i ta pati socket. Ir dar panasu, kad dar kuri laika taip bus. O Intel vel pradeda savo zaidimus - s1156, s1366, o ir s775 dar gyvuoja sau...
Kita vertus - jei protingai perki ir neskaiciuoji centu - tai dazniausiai MB lieka istikima tam paciam CPU iki "grabo lentos" :)