Tema: Re: Offtopic
Autorius: Lavonas
Data: 2010-01-04 13:14:55
Man ishvis vienintele motyvacija pirkti legalu zaidima yra tik bugu
nebuvimas ir supportas pastovus, t.y. patchai ir panashiai. O tas moralinis
pasitenkinimas, kad kazka remi ar paremi, man asmenishkai visishkai pochui.
Kai kainos normalios bus, tadu gal ir atsiras ir pastaroji motyvacija. Nes
kokius 50 euru moketi uz geima yra visishka nesamone. tai tokia nesamone,
kad ash net negaliu isivaizduoti koke tai yra nesamone :DDDDD o jei dar
pasirodo, kad geimplejaus gal kokios tik 5 valandos, kaip modern warfare 2,
tai aina jie ishvis nachui :DDDD nu apipisinejimas viduryj baltos dienos.
tiek

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
hehe, uzhtad gausi visus updeitus ir viska, ash kadangi stalkerio pirmo taip
ir neperjau, nusipirkau dabar kad pereit (nes jau senai galvojau vel
atsisiust ir bandyt:).