Tema: Re: Offtopic
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-05 14:11:36
"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message news:hhv7pe$713$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir nesuprantu, kodėl įsikandęs esi į tą "skaitmeninis/neskaitmeninis"?!

todel kad tu lygini soneta su kilogramu bulviu.

> Jeigu daiktas yra kopijuojamas (filmas, aplikacija ir pan.) - be abejo tai
> grynakraujis piratavimas.

chia tu klysti, kopijas darytis leidzhia eula, bet asmenines. gnu licencijos leidzhia ta daryt ish vis laisvai

>Bet tiek PS3 kompakto, tiek paveikslo atveju -
> neįvyksta kopijavimas. Įvyksta to daikto perdavimas.

dar karta ar jauti skirtuma tarp savo mashinos pardavimo ir pardavimo mashinos kuria tu katik ishsinuomavai ish avio? (analogija vaizdinga bet neteisinga - mano naudota muzikinio kurinio analogija yra tikslesne)

> Skaitmeniniame gyvenima tik yra visokie Tavo minimi EULA (apie kuriuos aš
> nieko nežinau), kurie nusako, kas yra savininkas ir pan. (t.y. tai,k ą Tu
> rašai). Bet vartotojo akimis (mano šiuo atveju) - piratavimo aš čia
> neįžvelgiu (t.y. nedauginu, neklonuoju, nuomos punkto nesu atidaręs be
> autoriaus žinios ir pan.).

mes nekalbam apie ka vartotojai izhvelgia, o ko ne - ash irgi manau, kad mtv cribs yra geriausias piratavimo skatintuvas ir shirdies skausmo nuemiklis, bet jei piratai save guodzhia, kad ash vistiek nebuchiau pirkes to filmo/kompakto/etc todel autorius ish manes nebutu uzhsidirbes (jei ash nusmaukiu zhiuredamas pro rakto skylute i persirenginejanchia kekshe, man jai moket kaipir nereikia:) - chia gi tu nusipirkai, bet sav pinigus atidavei ne kurejui (manau supranti, kad tau perkant padeveta kompakta kurejas ish to pinigu negauna) - o erkei - perpardavinetojui, kuris su zhaidimo sukurimu visai nieko nesusijes, tik rado spraga istayme.
(kekshes analogija butu, tu butum pirkes valanda kekshes laiko, bet kadangi tavo draugelis buvo ja paemes valandai, o ji pakeliui nuluzho, tai draugelis pusvalandi pasidzhiauge, tu pusvalandi pasidzhiaugei (draugelui sumokejes gabala sumos + papildomai chiuvui, kurio chatoj viskas vyko - chiuvui, kurio nieks ne3.14so, kuris apskrytai nieko nedare, tik leido naudotis savo chata), kekshe irgi to nepamate (nes buvo nuluzhus) - tai ne ishprievartavimas, ji vistiek butu 3.14sta. Taip, bet ji turejo uzhsidirbt 2x Valandinis mokestis, (nesvarbu, ar tu baigei per 59 minutes ar per 3) o dabar uzhsidirbo tik 1x. Ir taip ish vienos puses jai nesvarbu ar vienas visa valanda sukosi, ar visas neigaliu vaiku choras "guminis varpelis" perejo per ja ta valanda. Bet kaip sakant jos yranga - jos ir taisykles, jei ji sako, kad 1zhmogus 1 valandai kaina x reishkia tokios yra salygos, o prasiejus dviese, nors ir viena valanda buvo pazheistos sutarties taisykles.