Tema: Re: Offtopic
Autorius: bullka
Data: 2010-01-05 10:02:04
Nesutinku.
Gamintojas jau atgavo savo iš pirmojo pirkėjo.
Gamintojas lieka patenkintas: vienu disku naudojasi vienas vartotojas vienu
metu.
Pirkdamas dėvėtą Tu sumoki perpardavinėtojui už paslaugą ir tiek.

Vadovaujantis Tavo logika-  nebūtų galima pirkti net dėvėtų mašinų,
drabužių, kamerų ir t.t.
Vienu žodžiu - tai nėra piratavimas. Nesijausk dėl to blogai :)