Tema: Re: Offtopic
Autorius: Audrimas
Data: 2010-01-05 08:49:21
Teisingai atnaujinant kompa visikai nereikia moketi dideliu babkiu ir tuo
pat metu tureti galingesne sistema nei konsole. O kur dar visi PC privalumai
pries konsole :)

Pats pirmas pirkimas kai zmogus neturi nei PC nei konsoles aisku yra
konsoles naudai. Tada tikrai pigiau pirkti konsole, bet veliau visiskai dzin
ka tureti. Po keliu metu konsoles savininkas pirks nauja konsole o PC
savininkas naujesne vidiuske. Viso kompo atnaujinti nereikia siais laikais.
2-3 metu senumo motina ir procas ramiai tempia naujausius geimus. Beje PC
savininkas visada gali modifikuoti savo sistema, kad temptu naujus geimus.
T.y. sumazinti video nustatymus, atsisiusti visokius krakus, kurie leidzia
naujesnius geimus losti ant sistemos, kuri realiai yra nesuderinama ir t.t.
Tuo metu kai konsoles savininkas yra priverstas atnaujinti savo konsole, nes
su sena nepasileis naujesnei konsolei skiti zaidimai.

Cia mano kaip PC savininko nuomone :) Konsoles neturiu, tai gal klystu.