Tema: Re: Offtopic
Autorius: bullka
Data: 2010-01-05 11:32:03
Mes kalbame apie konsolių geimsus daugiausia šioje diskusijoje. O konsolių
geimsai nėra kopijuojami.
T.y. kopijų daugiau nei viena - neatsiranda.

Idealiame pasaulyje ir PC geimai nėra kopijuojami (tiesiog juos išmoko
kriakinti).
Tai šiuo atveju ir PC geimsus galima analizuoti.

Tai ir žiūrime ką turime: kopijų neatsiranda daugiau (Sony ir MS lieka
patenkinti); žmonės nusiperka dėvėtus (Sony šiek teik suirzęs, nes jie
mieliau parduotų naują kopiją, bet vis tiek piratavimas neįvyko). Visi
perpardavėjai susimoka valstybei mokesčius už savo pardavimus (VMI lieka
patenkinti).

Čia panašiai kaip parduoti perskaitytą knygą. Tas pats ir su peržaistu
konsolės geimsu.