Tema: Re: Offtopic
Autorius: ccc
Data: 2010-01-05 21:51:00

"Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message
news:hhundh$efp$1@trimpas.omnitel.net...

> Pats pirmas pirkimas kai zmogus neturi nei PC nei konsoles aisku yra
> konsoles naudai. Tada tikrai pigiau pirkti konsole, bet veliau visiskai
> dzin ka tureti. Po keliu metu konsoles savininkas pirks nauja konsole o PC
> savininkas naujesne vidiuske. Viso kompo atnaujinti nereikia siais
> laikais. 2-3 metu senumo motina ir procas ramiai tempia naujausius geimus.
> Beje PC savininkas visada gali modifikuoti savo sistema, kad temptu naujus
> geimus. T.y. sumazinti video nustatymus, atsisiusti visokius krakus, kurie
> leidzia naujesnius geimus losti ant sistemos, kuri realiai yra
> [...]

Pries pora metu pirkau PC su dvieju branduoliu procesorium amd athlon x2
4800+.  Taigi, po dvieju metu nusprendziau, kad reikia atnaujinti. RAM'ai,
maitinimo blokas gtx 275 ir.. Kaip manote ar pavilko gta IV ir crysis ? :)
Sekantis zingsnis buvo nauja motina ir procesorius, nes i mano dvieju metu
motina, naujo procesoriaus jau negalima ideti, nors socket'as ir am2, bet
jokiu bios'o atnaujinimu, kad palaikytu kazka nujesnio gamintojas neduoda.

Tai tiek tas pc ir atnaujinamas. O kadaise pirkau xbox360, nes  tuo metu, uz
tokia kaina, negalejau nupirkti pc, kuris butu toks greitas.