Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: arg
Data: 2009-04-07 21:45:56
Oi, oi kokie visi gudrus ir sarkastiski.
Praeita karta kai panasi diskusija kilo, tai buvo nemazai nuomoniu, kad
nereikia fotkiu 100% dydziu ziureti. Ir dar prie postprocesingo padirbeti.
Tik tada ten kazkas link kokybes isryskes.
Ten apie veidrodinius kalba buvo.
Kodel manai kad mano ekranas 800x800? Pas tamsta toksai?