Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: RK
Data: 2009-04-03 15:00:57
Ne jau, 600 tai ne kaina :)
Aš turbūt per daug noriu, visgi jis man kaip draugas per tuos porą metų
patapo.
Kainas čia kai išgirdau, tai manau, kad nieko nebus, pasilaikysiu aš jį sau
iki atiduos paskutinį atodūsį (kaip kad buvo su pirmuoju FZ10)..

O šiaip tai, jei ne DSLR, šitas modelis tikrai smagus. Pirminiam pasimokymui
rankinių valdymų labai gerai. Ir objektyvas labai smagus. Aišku yra ten
muilinės minusai, nu bet ir kainos naudotų 600-800 ne stebuklas :)
Kitaip sakant, profesionalams ar rimtiems megėjams netiks, bet
entuziastingiems ir ambicingiems pradedantiesiems tikrai gerai pradžiai :)