Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-04-04 13:50:46
> Tai apie kokias galimybes kalbam.
> Jei apie rankinius nustatymus, tai FZ50 kazi ar ju nedaugiau, nei pigiame
> veidrodiniame.
> Jei apie astruma ir boket tai nepamirskim kad kalbam apie pigu kitiny stikla

Žiaurokai tu čia. D50 turi 1,6Mpx/cm², FZ50 — 26. Tai papraščiausiai
reiškia, kad net kitinis stiklas su aukštesniais ISO bus geriau nei
noise reduction užmuštas vaizdelis iš FZ50.
Nikon D50@ISO1600(!):
http://gallery.photographyreview.com/showphoto.php?photo=26550&size=big&cat=

FZ50@ISO200: http://dpnow.com/imagelib/html/2836/files/P1020002.JPG

Man tai tuo viskas pasakyta. Dar reiktų nepamiršti, kad DSLR nėra linkę
iš karto pasodrinti ir paaštrinti paveikslėlių, tas paliekama fotografo
nuožiūrai.
Trumpiau tariant, jei su DSLR foto gaunasi blogesnės nei su FZ50, tai
priežastis tam tikrai ne DSLR :)

ic
--
http://rimantas.com/