Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: arg
Data: 2009-04-04 21:48:53
Neturejau jokiu ypatingu minciu. tiesiog man visai neydomios nuotraukos su
1600 iso. man nereikia "is bedos". As ne reporteris. Arba yjungiam sviesa,
arba laukiam saules, arba apseinam be to neykainojamo kadro.
O pasakymas, kad krokodila normaliai apsvietus ir nufotkinus su muiline
gausis toks baisus kadras, kaip pavizdyje su iso1600...nu nelabai tiketina.
Pries pusmety man labai suprantamai patarei del objektyvo pirkimo. Dekingas.