Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: arg
Data: 2009-04-05 02:44:56
Na tas Pentax DA 18-250 fotofabrike lyg 1500lt kainuoja.
Ir as gi jau pasidaviau.
Ir nenorejau pasakyti, kad muiline geriau uz veidrody, jei per karstus
gincus kiek persudziau, tai atsiprasau. Bet kiekvienu atveju cia besiulydami
veidrody jus irgi persudote ir argumentai bei pavyzdziai jusu nevisada
teisingi. Mano aisku irgi nevisada teisingi. Nu ner tos teisybes ant svieto
:)