Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: arg
Data: 2009-04-03 21:09:09
O mano nuomone veidrodinio su prastu objektyvi kokybe tokia pat, kaip bet
kurios geresnes muilines. Cia kalbu prie gero apsvietimo. O prie blogo
apsvietimo nuotraukos neypatingos, fotkink kuo tik nori. Na ir kas kad
veidrodinio geresnes, jeigu vistiek iki geru toli.
Vienu metu turejau nikon  D50 su kitiniu, canon G2 ir Panasonic DMC-FZ50.
Kiek esu foto rodes zmonems ne ekspertams, kurie matricu dydziu nematuoja.
Rezultatas: arba nematydavo skirtumo kokybej, arba pripazindavo, kad
muilines geresnes.
As pats nesu nusistates pries veidrodinius. Dabar turiu eos 5D ir pora "L"
objektyvu. Tai nuotraukos buna geresnes uz muilines, bet nevisada :)
Na o jei lygint mano veidrodiny su FZ50, cia minimais parametrais.
Kaina- nesulyginama visai
Zoom diapazonas: 2objektyvai 24-200 vs 1objektyvas 35-420
Dydis ir svoris: panasonika nesiojausi mazulyciame tasiuke. Veidrodinio
turto nesiotis net sligshotu negalejau, turejau parduot sligshota ir pirkti
didele rimta kuprine.
Nenoriu sutikti su nuomone, kad muilines neturi teises gyventi :)